Followers

Wednesday, April 17, 2019

පියාපත් ලැබී 36

" පියාපත් ලැබී " තවත් දිගහැරුමක් .  ඔන්න කලින් කියවන්න බැරිවුණු කෙනෙකුට  මෙතන ක්ලික් කරලා පහුගිය මතකය අලුත් කරගෙන එන්න පුළුවන් . කියවන්න " පියාපත් ලැබී " දැන් එතැන් සිට සහෲද ඔබ හමුවට 



෴෴෴෴෴෴෴෴෴෴෴෴෴෴෴෴



" පිස්සු කෙල්ල . . . .  " නාරදට හිතේ ගුලිවුණු ආදරය සගවාගත නොහැකිම තැන කියවුණි .

" ආ . . . . " පාරමීගේ හිත හිරිවැටීගෙන යයි .

" සොරි . .. කියවුණා . අනේ මොනවත් හිතන්න එපා . "

" ඉට්ස් ඕකේ . . . සොරි කියන්නේ මොකටද . . ? මම කැමතියි එහෙම කිව්වට . " පාරමී කොට්ටය තුරුළුකරගෙන කීවාය .

" නාරද  . . . මම දෙයක් අහන්නද . . ? හැබැයි මට එහෙම අහන්න නම් අයිතියක් නෑ . ඒත් මගේ හිත ගොඩවෙලාවක ඉදන් කියනවා අහන්න කියලා . "

" අහන්න . .  ඔයා එදා කිව්වා වගේ අපි හොද යාලුවොනේ . ඉතින් යාලුවෙකුට හොදම යාලුවාගෙන් අහන්න බැරි දෙයක් නෑනේ . . . "

පාරමී යලිත් කල්පනාවකට වැටුණි . මට ඔයාගේ යාලුකමට වඩා දෙයක් ඕන නාරද . කොටින්ම මට ඔයාව අයිතිකරගන්න ඕන . පාරමී සිතුවාය .

" ඔයා තාත්තිව ගෙනත් ඇරලලා කොහෙද රෑ වෙනකන් ගියේ .

පාරමීගේ පැනයට නාරද නිරුත්තර වූවාය .

" මම. . . මේ . .. . ඇත්තටම  මේ . . . නිකං කල්පනා කර කර ඔහේ ගියා පොඩ්ඩක් . "  නාරද සිනාවක් මුව පුරෝගෙන කීවේය .

" නාරද . . .  ඔයාට මම නිසා ප්‍රශ්නයක් ද . . මම ඇත්තම කියන්නද .  එදා අසිත අයියට කියවුණා මමත් එක්ක ගියාට පස්සේ නාරද කල්පනා කරන එකමයි වැඩේ කියලා . ඇත්තද නාරද . . . ?  " පාරමී දුකෙන් ඇසුවාය .

" අනේ එහෙම දෙයක් නෑ . අසිතට පිස්සු . ඔයා දන්නවනේ අසිතගේ හැටි . කට ඇරියොත් පිස්සු කතාවක්නේ කියන්නේ . "

" අහන්න . . .  මට ඔයාට දෙයක් කියන්න ඕන . " පාරමී නාරදගේ හිත ඇතුළටමවිත් කීවාය .

" කියන්න . . . "

" මට ඔයාව තේරෙනවා නාරද . නොතේරෙනවා නෙමෙයි . ඔයාට හිතන්න ගොඩාක් දේවල් තියෙනවා කියලා මම දන්නවා . ඒ දේවල් අනිත් හැමදේම යටකරගෙන ඉහලට එනවා කියලා මට තේරෙනවා . මම මුලින් ඔහේ ජීවත් වෙච්ච කෙනෙක් නාරද . පස්සේ ජීවත් වෙන හැම තත්පරයකටම හේතුවක් මට හම්බවුණා . ඒ මගේ තාත්ති නාරද . නොතේරෙන කාලේ වගේ නෙමෙයි . මම තාත්ති වෙනුවෙන් මගේ ජීවිතේ සාර්තක කරගන්න උත්සාහගත්තේ  .  දැං තව හේතුවක් තියෙනවා නාරද . මටත් නොදැනීම ඒ දේ මගේ හුස්ම තරමටම මට ඕන වෙලා . සමහර විට ඒ හුස්ම නැතිවුණොත් මට මොනවා වෙයිද කියලා මට බයක් දැනෙනවා . ඒ තරමටම මට ඕන . . . "

දෙයියනේ . . මේ කෙල්ල මේ නොකියා කියන්නේ මම එයාගේ හුස්ම කියලා නේද .  . ඒ තරමටම . . .  නාරද සිතුවේය . . .

" මේ අහන්න . හැමදේම කාලය විසදයි . විශ්වාසයෙන් ඉන්න . "

" මට විශ්වාසයි නාරද . ඒත් මට බයයි . මම ඉපදෙනකොටම මගේ අම්මිව මට නැතිවුණා . දැන් තාත්තිට සනීප නෑ . මට මගේ හිතේ තියෙන දේවල් නැතිවේවි කියලා බයයි නාරද  . . . "

" බය නැතිව හුස්ම ගන්න . ඔයාට ඔයාගේ හුස්ම නැතිවෙන්නෙ නෑ . . "

" ඔයාට විශ්වාස ද නාරද . . "

" මට එහෙම හිතෙනවා . අපි බලමු . "

නාරද ගැන පාරමීගේ හිත තුළත් පාරමී ගැන නාරදගේ හිත තුළත් ඇතිවන ආදරය වැඩිවන බවක් දෙදෙනාගේම හිත්වලට දැණුනා .

" නාරද . . . "

" ම්ම් . . . "

" මට ආසයි ඔයා ගැන දැනගන්න . "

" හ්ම් . . මම ගැන මොනවද . . "

" හැමදේම . . "

" ඇයි දැං එදා මගේ ෆයිල් එක බැලුවා නේද . . .? ඒවා තමයි මගේ විස්තර . . . " නාරද සිනාසුණි . ..

පාරමී නිහඩය . නාරද එය කීවේ ඔලොක්කුවට මෙන් නිසා ඇයට ලැජ්ජා සිතෙන්නට ඇත .

" හෙලෝ . . . ඉන්නවද ඔයා . . " නාරද යලිත් ඇමතීය .

" ඔයා කොහොමද මම ඔයාගේ ෆයිල් එක බැලුවා කියලා දන්නේ . . . " පාරමීගේ සිතට ලැජ්ජාවක් දැනුනි .

" මම දන්නවනේ .  .  " නාරද හිනැහුනේය .

" කියන්නකෝ ඉතිං .  .  ."

" මම කැමරා චෙක් කරන වෙලේ දැක්කා . . . "

" ආ . . . ඒ කියන්නේ මෙයා කැමරාවෙන් මාව තමයි බලලා තියෙන්නේ නේද . . . ? "

" අපෝ වැඩේමයි . .   " නාරද හිනැහුනේය .

" දෙයියනේ . . .  " පාරමී එකවරම කීවාය .

" ඇයි . මොකද වුණේ .  .. "  නාරදද කලබලෙන් ඇසුවේ සිදුවූයේ කුමක්දැයි සිතාගත නොහැකිවයි .

" වෙලාව දෙකත් පහුවෙලා . ඔයා ඔෆිස් යන්න ඕන නේද . . ? නිදාගන්න නාරද . "

නාරද ද වෙලාව බැලුවේ එවිටයි . වෙලාව දෙක පසුවී විනාඩි විසිපහක් ව සටහන්වී ඇත .

" හ්ම් . . නිදාගමු එහෙනම් . " නාරද කීවේය .

" ම්ම්ම් .  . "

" එහෙනම් .. . . " නාරද ලෝබකමින් කීවේය .

" ම්ම් . . . . . . " පාරමීට ද නින්දට යාමට සිතක් නැත . එහෙත් නාරද උදේම ඔෆිස් යායුතුය . පාරමී සිතුවාය .

" පාරමී . . ."  හරියට ප්‍රාර්ථනාවක් වගේ . නාරදට සිතුණා .

" ම්ම් . . . "  පාරමීට වචනයකුදු පිටකිරීමට ලෝබකමක් දැණුනි .

" කාලයත් එක්ක හැමදෙයක්ම විසදෙයි . අපි හදිස්සි නොවී බලා ඉමු . "

" මමත් එහෙම විශ්වාස කරනවා . .  "

කොයිම මොහොතකවත් ආදරය දෙදෙනාම කියා නොසිටියද හදවතින් උනුන් බැදී සිටියෝය .

" මම දෙයක් අහන්නද . "

" අහන්න . "

" ඇයි මේ මාත් එක්ක මේ තරම් රෑ වෙනකන් කතාකරන්නේ . මම ඔයතරමට විශේෂ යාලුවෙක්ද . . ?" නාරදගේ මුවේ සිනාවක් විය.

" ඒ කියන්නේ . . . " පාරමීද කිසිවක් නොදන්නා අයුරින්  කීවේ සිනාව තදකරගෙනමයි .

" නෑ ඉතිං මම අහන්නේ තව යාලුවෝ එක්කත් මේ විදියට රෑ එක දෙක වෙනකන් කතා කරන්නේ නෑ නේ .  නේද . .? "

" අනේ . . . අන්තිම මොහොතේ මාව අඩවන්නද හදන්නේ . "

" නෑ නෑ . . මම නිකං ඇහුවේ . කියන්න බැරිනම් කිය්න්න එපා . . "

" නා ර ද . . . . "

" ඕකේ ඕකේ ගුඩ් නයිට් . . . අපි නිදාගමු . . . බුදුසරණයි . "

" ගුඩ් නයිට් නාරද . . බුදුසරණයි ඔයාටත් . . ."

"මේ නාරද . ... " යලිත් පාරමී කිසිවක් කීමට තැත් කළාය .

" ම්ම් .  .. කියන්න පාරමී . " යමක් කීමට ඇය තටමන බවක් දැණුනත් නාරද එය නොතේරෙන ලෙස සිටියේය .

" මම . . . . ම්ම්ම් . දෙයක් තියෙනවා කියන්න . " ඇය කියන්න ගිය දෙය ගිලගෙන කීවාය .

"ඉතිං . . . මොකද්ද  .  . "

" මාව හෙට පොඩ්ඩක් හම්බෙන්න . මම එතකොට කියන්නම් . .  ගුඩ් නයිට් . බායි . .  . "

නැවත කිසිවක් කීමට පෙරම ඇය දුරකතනය විසන්දි කළාය .

" පි ස් සි . . . " ඒ වචන  ඔහුගේ මුවින් පිටවුණේ හිතේ තිබූ සියලු ආදරය පුරවගෙනය . . .



. . . මතු සම්බන්ධයි . . .


෴෴෴෴෴෴෴෴෴෴෴෴෴෴෴෴

No comments:

Post a Comment

ඔබේ අදහස් දිරියක් මට . . .